unpocoloco.blogg.se

En definition av paradiset

Publicerad 2013-12-26 03:50:00 i Allmänt,

SO SICK 
 

Tog flyget från Sao Paulo till Iguazu. Jag landade runt 03:30 och tog taxi till "Bambu Hostel" på brasilianska
sidan av himlen. Skönaste stället jag har bott på och tro det eller ej men det var mitt första dopp hittills, i den
där poolen som jag chillar i på en av bilderna. Om man strävar efter att komma till paradiset kan jag förklara var det ligger och hur man tar sig dit på bästa sätt. På riktigt. 

Hade sett foton från vattenfallet och som så ofta så övertraffar fiktionen verkligheten. Det här var undantaget. Shieeeet va Siiick. Jag tänker hur man kan ska kunna beskriva hur vackert det var men istället for att slösa på superlativ låter jag bilderna tala för sig själva.

Ibland kan ord förklara och ibland kan ord försvara.
Ibland kan ord bevaras men foton som dessa är svaret pa mitt utopiska Gondwana.

Varsågoda och dröm er bort...

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Kalle/farsan

Publicerad 2013-12-26 14:19:41

Underbara bilder,Mick.Vi hörs av innan nyår.

Postat av: Tobbe

Publicerad 2014-01-03 14:57:10

Jag som trodde paradiset var på stranden på en toalett. Var är du nu? Kommer du åka till Lima? Glöm inte att surfa i Peru.

Svar: Det e inte ens nara att jag hinner. Aker fran Santiago till San Pedro de Atacama idag, sen ar det typ 3 dar till Salt desert (salar de uyuni) och snabbt till Cuzco. Maste forsoka hitta flyg men det gar inte sa bra hehehe
Michael Marlin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela